*سیلاک *

  • ۰
  • ۰

چقدر خوب است...

کسی بی دلیل تو را دوست داشته باشد

و هنگامی که از او می پرسی...

چرا من را دوست داری ؟!

در جواب بگوید

به خدا نمی دانم چرا اما

این را میدانم که وقتی نباشی

اصلا خوب نیستم!!

چقدر خوب است

آدم یکی را داشته باشد

هر وقت به او فکر می کند

تمام درد هایش را فراموش کند!

و چقدر خوب است...

این دوست داشتن های بی دلیل

آدم را آرام و سبک میکند!

محسن دعاوی

++ دلتنگی من تمام نمی‌ شود !همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگ‌ تر می‌شوم برای تو ... (عباس معروفی)

++ نمی دانم چه شد سر از دلت در آوردم خواب بود یا رویا... فروردین بود یا اردیبهشت یا اینکه خرداد.. نمی دانم کدام " ماه " بود که مرا به فصل آغوش تو رساند..(حمیدرضا عبداللهی)

++ امروزآخرین روزی ست که دوستت دارم مثل دیروز پریروز....و تمام روزهایی که... برای آخرین بار دوستت داشتم ... (رضا محمد زاده)

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • علی دهقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">